6d Englisch Video

Im Jahr 2019/2020 haben wir im Englischunterricht, mit unserer Lehrerin Frau Low ein Video über eine Schule gesehen. Nachdem wir dieses Video gesehen haben hat Frau Low entschieden, dass unsere Klasse ein eigenes Video über unsere Schule dreht.
 Zuerst haben wir uns in kleine Gruppen aufgeteilt und jede Gruppe hat versucht kleine Texte über die Räume unserer Schule zu schreiben. Dann haben wir kleine Videos aufgenommen, die wir uns dann angeschaut  und so oft gedreht haben bis uns das Ergebnis gefallen hat. Am Ende, als wir alles gedreht hatten haben wir ausgesucht was wir fürs Video brauchten. Das hat Frau Low dann mitgenommen, bearbeitet und zu einem Video gemacht.
 Auch wenn wir nicht alles drehen konnten was wir brauchten, womit das Video besser geworden wäre, sind wir mit dem Ergebnis zufrieden!

Ioanna, Kostis & Jannos, Klasse 6d

Τη σχολική χρονιά 2019/2020 στο μάθημα των αγγλικών, η κυρία μας, η κυρία Low αποφάσισε μετά από την παρακολούθηση ενός βίντεο για ένα σχολείο, να κάνει η δική μας τάξη ένα βίντεο για το δικό μας σχολείο.
Στην αρχή χωριστήκαμε σε ομάδες και η κάθε ομάδα προσπαθούσε  να γράψει μικρά κειμενάκια για χώρους του σχολείου.
 Στη συνέχεια τραβήξαμε κάποια πλάνα. Μετά τα είδαμε και συνεχίσαμε να κάνουμε δοκιμές μέχρι να πετύχουμε αυτό που θέλαμε για το βίντεό μας. Τέλος αφού γυρίστηκαν όλα τα πλάνα διαλέξαμε αυτά που χρειαζόμασταν, για το βίντεο και μετά η κυρία τα πήρε, τα επεξεργάστηκε και έφτιαξε το βίντεο.
 Αν και δεν μπορέσαμε να γυρίσουμε μερικά πλάνα που θέλαμε και θα έκαναν το βίντεο καλύτερο, είμαστε ευχαριστημένοι με το τελικό αποτέλεσμα!

Iωάννα, Κωστής & Γιάννος, τάξη 6δ.